Liderem rankingu oglądalności pozostał Polsat Sport z udziałem 0,80 proc. (wzrost o 11 proc.). Drugie miejsce zajął zaś Eurosport, który w minionym miesiącu zaliczył wzrost o 30,9 proc. i miał 0,65 proc. udziału w oglądalności. Podium zamyka TVP Sport, notując wzrost o 14,4 proc., co w efekcie dało tek stacji 0,24 proc. udziału.
Zauważalny wzrost w sierpniu zanotowały kanały transmitujące rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy. Najwięcej zyskał tutaj Eurosport 2 - 197,8 proc., co dało stacji 0,14 proc. udziału i szóste miejsce. Na plusie miesiąc zamknęły też: Canal+ Sport (wzrost o 51,6 proc.) i Polsat Futbol (wzrost o 48,1 proc.). Mocno swój poprawił też kanał Orange Sport Info, którego udział wzrósł o 160,7 proc. do 0,07 proc. Stacja ta od września br. przekształcona została w Orange Sport (dowiedz się więcej). Największą stratę zaobserwować można było w przypadku przedostatniego w tabeli Canal+ Gol, którego udział spadł o 29,4 proc.

W grupie wiekowej 16-49 podium wyglądało nieco inaczej. Zamiast TVP Sport na trzecim miejscu znalazł się Canal+ Sport, który przez miniony rok zanotował wzrost o 30,4 proc. O 0,5 proc. zmniejszył się z kolei wynik lidera rankingu - Polsat Sport.
Także i w tej grupie Orange Sport Info (0,07 proc. udziału) i Eurosport 2 (0,14 proc. udziału) zanotowały największe wzrosty - odpowiednio o 231,8 proc. i 169,4 proc. Najwięcej stracił natomiast ostatni w zestawieniu ESPN Classic - jego udział zmalał o 33,3 proc.
Najchętniej oglądanym programem na antenie Polsat Sport w sierpniu były eliminacje do Ligi Mistrzów. Zgromadziły one przed telewizorami 517 tys. widzów, co dało stacji 4,3 proc. udziału w oglądalności.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.











