Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 marca 2013 roku spadł o 0,23 pkt. proc. do 14,17 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,67 pkt. proc. do 14,12 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła TVN, której wynik zmniejszył się o 0,61 pkt. proc. do poziomu 13,42 proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (11,33 proc., w dół o 0,84 pkt. proc.).
W rankingu od piątego do siódmego miejsca zajęły nadające naziemnie mniejsze ogólnopolskie kanały takie jak TV Puls, TV4 oraz TVN7. Ich udział w zeszłym tygodniu był niemal identyczny i uplasował się na poziomie 3,18 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który zyskał tutaj 0,98 pkt. proc. do 16,32 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadła TVN, po spadku udziału o 1,13 pkt. proc. do 14,79 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (w dół o 0,60 pkt. proc. do poziomu 10,42 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,16 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.03.2012 - 10.03.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.03.2012 - 10.03.2013 – grupa 16-49











