Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 marca 2015 roku zwiększył się o 0,73 pkt. proc. do 13,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,28 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 11,64 proc., po spadku o 0,61 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 47,07 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,68 pkt. proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/7-mln-widzow-rancza-mali-giganci-na-czele-widowisk-rozrywkowych ##

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera należała do TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,59 pkt. proc. do 13,88 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 13,58 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,41 proc., wyniósł 9,55 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,37 pkt. proc. do 8,57 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,43 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Drugie miejsce należało do „Rancza” TVP1 z 7 mln widzów (emisja 15 marca). Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” TVP2 (11 marca; 5,52 mln oglądających; więcej na ten temat).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.03.2015 - 15.03.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.03.2015 - 15.03.2015 - grupa 16-49











