Polscy internauci coraz częściej oglądają wideo w sieci

W połowie br. tylko 5 proc. polskich internautów deklarowało, że nie korzystało nigdy z serwisów wideo - wynika z badania Gemiusa. Użytkownicy nadal są jednak niechętni wobec opłat za brak reklam przy tego typu treściach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Badanie przeprowadzone przez Gemius pokazuje, że w I połowie br. na popularności w Polsce znacznie zyskały internetowe telewizje i serwisy wideo. W czerwcu ponad połowa użytkowników przyznawała, że skorzystali kiedykolwiek z tych pierwszych witryn. Natomiast aż 95 proc. ankietowanych deklarowało, że weszli kiedykolwiek do serwisu wideo.

grafika

Z drugiej strony nieznacznie zmniejszyły się grupy użytkowników, którzy chcieliby płacić za brak reklam przy poszczególnych treściach wideo. Taką gotowość deklarują najczęściej internauci powyżej 34. roku życia, a najpopularniejszą formą płatności są SMS-y.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online