PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej
K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
PGE Obrót wybiera w przetargu agencję kreatywną do stałej współpracy
PGE Obrót wybiera w przetargu agencję kreatywną do stałej współpracy
PGE wybiera dwie agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
PGE wybiera dwie agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
PGE Obrót wybiera agencję eventową do dwuletniej współpracy
PGE Obrót wybiera agencję eventową do dwuletniej współpracy
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith
PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith
PGE reklamuje „prąd jak prąd” z pomocą fachowców (wideo)
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji PR do dwuletniej współpracy
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji PR do dwuletniej współpracy
Michał Witkowski odpowiada za marketing PGE, odszedł Dariusz Maciołek
Michał Witkowski odpowiada za marketing PGE, odszedł Dariusz Maciołek
Polska Grupa Energetyczna zerwała umowę sponsorską z PGE Atom Trefl Sopot
Polska Grupa Energetyczna zerwała umowę sponsorską z PGE Atom Trefl Sopot
TVP i PGE skończyły współpracę z festiwalem Dwa Brzegi współtworzonym przez Grażynę Torbicką
Polska Grupa Energetyczna partnerem sponsorskim Pucharu Polski w piłce nożnej
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji PR w związku z budową elektrowni jądrowej
Dostawcy energii zwiększają wydatki reklamowe. Liderem Tauron, Polkomtel i Orange z dużymi wzrostami