PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
NASK będzie współpracował z PZPN przy cyfryzacji
NASK będzie współpracował z PZPN przy cyfryzacji
InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy
InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy
Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców
PZPN nie zerwał umowy sponsorskiej z Leroy Merlin
Dziennikarze krytykują PZPN za komunikat ws. barażu z Rosją. „Konflikt” zamiast „agresji”
Janusz Basałaj w Meczyki.pl, będzie doradzał ws. wideo
Nowy trener reprezentacji piłkarskiej po pytaniu dziennikarza WP o korupcję: to pan powinien być oskarżony
Z PZPN odchodzi Filip Adamus, współtwórca „Łączy Nas Piłka”
Z PZPN odchodzi Filip Adamus, współtwórca „Łączy Nas Piłka”
Komisja mediów i marketingu PZPN chce kampanii dla potencjalnych sponsorów
Węgierek, Sikorski, Lisiecki, Sakiewicz w komisji ds. mediów i marketingu PZPN
Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj
Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj
Janusz Basałaj po 9 latach żegna się z PZPN
Grzegorz Stańczuk na czele marketingu i sponsoringu w PZPN
Grzegorz Stańczuk na czele marketingu i sponsoringu w PZPN
Stowarzyszenie Fotoreporterów do Zbigniewa Bońka: Podczas wyborów prezesa PZPN fotografowie musieli stać w korytarzu
Electrolux partnerem projektu „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”
Electrolux partnerem projektu „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”
CBA weszło do PZPN i firmy brata Zbigniewa Bońka. Sakiewicz: życzę Bońkowi miłego, długiego dnia
Zbigniew Boniek chce pozwać Piotra Nisztora za publikacje o jego relacjach biznesowych, wcześniej kpił z pytań od dziennikarza
Zbigniew Boniek chce pozwać Piotra Nisztora za publikacje o jego relacjach biznesowych, wcześniej kpił z pytań od dziennikarza
Totolotek Puchar Polski i Fortuna 1. Liga przez trzy kolejne sezony w Polsacie
PZPN z rekordowymi wpływami i zyskiem. 65 mln zł od sponsorów, 44 mln zł z praw tv, 39 mln zł z mundialu
PZPN z rekordowymi wpływami i zyskiem. 65 mln zł od sponsorów, 44 mln zł z praw tv, 39 mln zł z mundialu
UOKiK sprawdza opłaty pobierane przez związki sportowe od bukmacherów za wyniki meczów
Polski Związek Piłki Nożnej z 208 mln zł wpływów. 82 mln zł od sponsorów i nadawców, 54 mln zł z biletów
Polski Związek Piłki Nożnej z 208 mln zł wpływów. 82 mln zł od sponsorów i nadawców, 54 mln zł z biletów
Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski odchodzą z PZPN-u i Łączy Nas Piłka
Deloitte przez kolejne trzy lata partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej
99rent dalej partnerem reprezentacji Polski, piłkarze pojawią się w reklamach firmy
Lotos głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne cztery lata
„Kocham futbol” miesięcznikiem na licencji PZPN, wydawcą Eurograf
„Kocham futbol” miesięcznikiem na licencji PZPN, wydawcą Eurograf
Sponsorami polskiego futbolu firmy budowlane i transportowe, niezaangażowane banki i telekomy
Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne lata
Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne lata
Deloitte jako partner przygotuje strategię marketingową PZPN-u
Deloitte jako partner przygotuje strategię marketingową PZPN-u
Michał Zachodny: ze Sport.pl do Polskiego Związku Piłki Nożnej
Michał Zachodny: ze Sport.pl do Polskiego Związku Piłki Nożnej
Oshee jako partner PZPN-u będzie promowany przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Leroy Merlin przez dwa lata sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Leroy Merlin przez dwa lata sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski