Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało Good Message

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję Good Message do obsługi public relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało Good Message

Do zadań agencji należy przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpraca z rynkiem ubezpieczeń i jego uczestnikami. Prowadzone będą także działania informacyjne skierowane do ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach drogowych.

Bezpośrednią obsługę klienta koordynuje Mikołaj Skorupski, dyrektor strategiczny Good Message.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych jest organizacją skupiającą zakłady ubezpieczeń, które na terytorium Polski oferują obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC. Biuro ma zadanie zabezpieczenie praw ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach.  PBUK pełni rolę biura narodowego w Systemie Zielonej Karty, a także organu odszkodowawczego i ośrodka informacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję