Polskie twarze będą reklamować Guess Watches?

Pierwszy etap światowej akcji poszukiwania twarzy Guess Watches - Faces to Watch - został rozstrzygnięty.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dwudziestu kandydatów i kandydatek wyłonionych w krajowych eliminacjach będzie miało szansę zaistnieć w międzynarodowej kampanii reklamowej marki.

Pierwszy etap kampanii zorganizowanej przez Guess Watches miał na celu odnalezienie kobiet i mężczyzn, którzy są uosobieniem cech marki: posiadają naturalny wygląd, niebanalny urok osobisty, są dynamiczni, odważni i sexy.

Polskiemu etapowi akcji towarzyszyła seria imprez Faces to Watch, które odbywały się między innymi  w Sopocie, Krakowie i Warszawie. Poszukiwania, które miały charakter otwarty umożliwiały również zgłoszenie kandydatury poprzez stronę internetową facestowatch.com.pl.

Kolejną częścią etapu krajowego akcji jest głosowanie internautów na wyłonionych przez polskie jury  kandydatów – 10 kobiet i 10 mężczyzn. Głosowanie internetowe rozpocznie się 21 listopada br. na stronie www.facestowatch.com.pl. Wyniki krajowych wyborów on-line pomogą podjąć decyzję międzynarodowemu jury, które wybierze ostatecznych zwycięzców akcji.

Finałowa para zostanie wyłoniona w kwietniu 2007 roku na imprezie towarzyszącej targom Basel World Watch and Jewelry Show. Międzynarodowemu jury będzie przewodniczyć Paul Marciano – Vice-Prezes Zarządu Guess Inc. Nagrodą dla finalistów jest udział w światowej kampanii reklamowej marki Guess.

Pierwsza linia zegarków Guess powstała w 1983 roku. Akcesoria marki zawsze były projektowane z myślą o młodych osobach, które podążają za aktualną modą. Guess dla kobiet to synonim szyku i bycia trendy. Guess dla mężczyzn jest inspirowany technologią, nowoczesnym designem i wysokiej jakości materiałami. Zegarki Guess są dystrybuowane poprzez 12.000 salonów w 70 krajach świata. Najnowsze kolekcje są dostępne w Europie, Azji, Australii, Północnej i Południowej Ameryce oraz Środkowo-Wschodniej, Północnej i Południowej Afryce. Wyłącznym dystrybutorem zegarków marki Guess w Polsce jest firma Zibi.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji