Według prognoz firmy eMarketer do końca roku liczba oglądających cyfrowe wideo wzrośnie o 160 mln (o 5 proc.), do 3,26 mld, potem jednak ten wzrost wyhamuje: w 2022 roku liczba zwiększy się o 90 mln (o 3,6 proc.), a rok później – o 110 mln (o 3,1 proc.). Do końca 2023 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,48 mld.
Wzrośnie także liczba subskrybentów serwisów wideo OTT, która w 2024 roku osiągnie poziom 2 mld. 73 proc. z nich ogląda treści na ekranie telewizora, 11 proc. na komórkach, 10 proc. na laptopach, a 5 proc. - na tabletach (dane z drugiego kwartału br.).

Według prognoz eMarketera, w 2025 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,64 mld, a widzów usług OTT - 2,15 mld.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/za-piec-lat-w-stanach-zjednoczonych-platformy-svod-beda-mialy-450-mln-subskrybentow,7170126934742657a ##











