POP w kawiarenkach internetowych

Ruszyła kampania POP'a w kawiarenkach internetowych całego kraju.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Standardowym dla kawiarenek działaniom reklamowym, jak desktop marketing, wobblery i plakaty, towarzyszy sprzedaż produktów POP’a - podano w komunikacie.

W ciągu miesiąca marka POP będzie nieustannie obecna na monitorach oraz paskach narzędzi przeglądarek internetowych ponad 1000 komputerów w całym kraju. Dodatkowym elementem wykorzystanym w kampanii jest BrandMate® – interaktywna aplikacja „żyjąca” na pulpicie.

Promocję POP’a wsparto ekspozycją plakatów, stojaków reklamowych oraz wobblerów, czyli zawieszek z tworzywa sztucznego montowanych na monitorach wprost na wysokości wzroku odbiorców. Dzięki wykorzystaniu w kawiarenkach pulpitu i środowiska Windows do celów marketingowych oraz działaniom BTL uzyskano praktycznie stałą obecność reklamowanego produktu przed oczami odbiorców.

Zlokalizowanie akcji w kawiarenkach internetowych ma na celu utrwalenie w pamięci ich klientów POP’a jako marki nowoczesnej, odważnej i „młodzieżowej”. Kampania ma także charakter sprzedażowy – w lokalach uczestniczących w akcji prowadzona jest od początku roku sprzedaż  zestawów startowych oraz kart doładowujących POP’a.

„Bardzo się cieszę z wprowadzenia sprzedaży produktu do naszej sieci kafejek, gdyż jest to dopełnienie możliwości tego kanału reklamowego. Sieć ponad dwustu kafejek internetowych, obecnych zarówno w wielkich aglomeracjach, jak i małych miasteczkach jest doskonałym rozszerzeniem kanałów dystrybucji produktów skierowanych do młodzieży, a przede wszystkim daje możliwość nowoczesnej interaktywnej reklamy bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Takie połączenie reklamy i sprzedaży w jednym miejscu ma oczywiste zalety – juz teraz wiemy, że sprzedaż produktu reklamowanego i dostępnego w kafejkach jest dziesięciokrotnie wyższa od sprzedaży produktu, który w kafejce reklamowany nie jest“ – mówi Konrad Spoczyński, Sales Manager ARBOmedia Polska.

Kampanię POP w kawiarenkach przeprowadza dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska. Akcja obejmuje 100 najlepszych lokali wyselekcjonowanych spośród 230 kawiarenek obsługiwanych przez ARBOmedia. Autorem aplikacji BrandMate® jest agencja interaktywna Adv.pl.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące