Portale już nie zyskują w mobile’u. Onet z RASP i Interia liderami audio/wideo

W czerwcu br. 20 czołowych grup serwisów zanotowało 1,5 mld krajowych odsłon mobilnych, mniej więcej tyle samo co miesiąc wcześniej. Duży wzrost zanotowały strony Grupy WP, a spore spadki - serwisy Onetu i RASP oraz Allegro i GG. Treści audio i wideo największy ruch generują na stronach Onetu i RASP oraz Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W I połowie br. czołowe polskie serwisy nie notowały już z miesiąca na miesiąc wzrostów krajowych odsłon mobilnych. Według Megapanelu PBI/Gemius, w styczniu br. 20 największych grup stron miało 1,62 mld takich odsłon, w lutym - 1,47 mld, w marcu - 1,66 mld, w kwietniu - 1,44 mld, w maju - 1,51 mld, natomiast w czerwcu - 1,52 mld.

Dla porównania, w sierpniu ub.r. było to miliard odsłon, w październiku - 1,13 mld, a w grudniu - 1,33 mld.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-i-rasp-rosna-dzieki-akwizycjom-allegro-z-gg-blisko-youtube-a-megapanel ##

W czerwcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 458,3 mln krajowych odsłon mobilnych (według nowej definicji), o 34,6 mln więcej niż odsłon według poprzedniej definicji w maju. Strony Allegro i GG, które też przeszły ze starej na nową definicję odsłony, zanotowały spadek o 9,6 mln odsłon, a witryny Onetu i RASP - o 19,9 mln.

Z kolei 20 czołowych serwisów w styczniu br. zanotowało 1,33 mld krajowych odsłon mobilnych, w lutym - 1,22 mld, w marcu - 1,39 mld, w kwietniu - 1,17 mld, w maju - 1,23 mld, a w czerwcu - 1,24 mld.

W sierpniu ub.r. miały 829,4 mln odsłon, w październiku - 932,6 mln, a w grudniu - 1,09 mld.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-czerwcu-2014-roku ##

Onet.pl w czerwcu br. miał o 16,1 mln krajowych odsłon mobilnych mniej niż miesiąc wcześniej, a Allegro.pl - o 12,2 mln. Z kolei WP.pl zyskała 14,5 mln odsłon.

Strony Onetu i RASP wygenerowały w czerwcu br. o 257,8 tys. mobilnych cookies krajowych mniej niż w maju, serwisy Gazeta.pl - o 165,2 tys., strony Allegro i GG - o 142,1 tys., witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych - o 131,3 tys., a serwisy TVN - o 269,9 tys.

Za to witryny Grupy WP zyskały w skali miesiąca 94,5 tys. cookies, a strony Muratora i Time - 98,1 tys.

grafika

Na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo poprzez urządzenia niemobilne skorzystało w czerwcu br. 5,13 mln internautów (real users), minimalnie mniej niż miesiąc wcześniej, a w serwisach Muratora i Time - 564,6 tys., o 19,7 tys. mniej niż w maju.

Z kolei witryny Grupy WP zanotowały wzrost liczby takich użytkowników o 193 tys., strony Gazeta.pl - o 80,1 tys., a serwisy Interii - o 116,1 tys.

grafika

Na stronach Interii odwiedzający korzystali z materiałów audio i wideo na urządzeniach niemobilnych przez 13,8 mln godzin, ponad dwa razy dłużej niż w przypadku serwisów Allegro i GG. Przy czym na tych drugich średni czas przypadający na użytkownika wyniósł aż 17 godzin i 24:35 minuty, a na stronach Interii - 9 godzin i 51:25 minuty.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"