Prezesem SRL został dyrektor kreatywny agencji Koledzy Strategia& Kreacja Rafał Betlejewski. Jest on jednocześnie pomysłodawcąpowołania stowarzyszenia, które dotychczas nieformalniefunkcjonowało pod nazwą Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych(SMAR).
- Członkowie założyciele uznali, że nazwa SMAR budzikontrowersje, ponieważ do stowarzyszenia chciałyby należeć takżedomy mediowe, media branżowe czy freelancerzy. Poza tym nie makryterium określającego, co oznacza słowo małe - mówi namBetlejewski.
Obecnie do głównych celów stowarzyszenia należą m.in:działalność PR, budująca pozycję SRL, jako organizacjireprezentującej interesy swoich członków oraz branży reklamowej,ułatwianie dostępu do funduszy unijnych, umożliwianie dostępu dowiarygodnego know-how, dotyczącego tworzenia i prowadzenia firmyczy podnoszenie kwalifikacji osób działających w branży poprzezorganizacje paneli szkoleniowych.

Procedury związane z rejestracją SRL powinny zakończyć się wciągu trzech miesięcy.











