Kampania Poznań Game Arena rozpoczyna się w poniedziałek grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.
Elementem promocji jest ogólnopolska kampania outdoorowa zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są nagrody oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.

Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.
Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii w internecie - agencja Imagine.
Podczas Poznań Game Arena zostaną zaprezentowane przedpremierowe pokazy gier i rywalizacja e-sportowców, najnowsze akcesoria i hardware. Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest marka Sprite.











