Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)

W telewizji, internecie i oddziałach Banku BPH rusza kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały agencja reklamowa Team One i dom mediowy Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytu gotówkowego w Banku BPH podkreśla najważniejsze zalety tej oferty, takie jak szybka wstępna decyzja kredytowa i możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Informuje przy tym, że decyzję o przyznaniu kredytu można otrzymać zarówno podczas rozmowy z doradcą w oddziale lub placówce partnerskiej banku, jak również poprzez jego infolinię telefoniczną oraz serwis gotowkaonline.pl.

W reklamach występuje 11 pracowników Banku BPH, którzy na co dzień pracują przy kredytach gotówkowych, zajmując się przygotowywaniem ich zasad, reklamowaniem ich oraz sprzedażą i obsługą klientów. Tę ofertę prezentują oni wyłącznie przy pomocy języka faktów i prostego przekazu graficznego.

Taka stylistyka faktów i hasło „Po prostu fair” są wykorzystywane w komunikacji marketingowej BPH od wiosny br. W poprzedniej kampanii również reklamowany był kredyt gotówkowy (przeczytaj więcej i obejrzyj tamten spot).

Obecna akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot), internet (m.in. Onet, WP, Interia), materiały POS (ulotki, plakaty) oraz reklamy na witrynach placówek Banku BPH. Kreację kampanii przygotowała agencja Team One, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"