“Prime” wrócił na rynek jako miesięcznik

Kierowany do mężczyzn magazyn “Prime” wrócił na rynek. Wydawanie zawieszonego w ub.r. tytułu przejęła warszawska Grupa Mediator Media. Nowy “Prime” ma charakter lifestylowo-reportażowy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Taki profil to nowość na polskim rynku pism męskich. Ale uważamy, że mężczyźni są wybredni. Wymagają jakościowego dziennikarstwa, które poszerza horyzonty i nie kłóci się z ich inteligencją. I harmonijnie może się to łączyć z elementami lifestyle’u takimi jak motoryzacja, moda, zdrowie, czy seks. A nawet kuchnia - tłumaczy Grzegorz Wilczek, wydawca i nowy redaktor naczelny „Prime”.

W magazynie są teraz przekrojowe materiały o charakterze cywilizacyjnym, biznesowym czy kulturalnym. W pierwszym numerze znalazły się m.in. historie polskich korespondentów wojennych i islamskich zabójstw honoru na Zachodzie. Liczy on 118 stron.

Tytuł ma nowy zespół redakcyjny. Zastępcą redaktora naczelnego “Prime” został Zbigniew Domaszewicz, ostatnio freelancer, a wcześniej wieloletni dziennikarz “Gazety Wyborczej”. Wśród współpracowników pisma są m.in. Rafał Kostrzyński, Judyta Sierakowska i Milena Rachid Chehab, dziennikarz związani w przeszłości m.in. z „Przekrojem”.

“Prime” zmienił też cykl wydawniczy z kwartalnego na miesięczny. Ukazuje się w cenie 9,90 zł i nakładzie 65 tys. egz. - Liczymy na sprzedaż na poziomie 40 proc. nakładu - mówi nam Wilczek. Magazyn kupić można w punktach sprzedaży prasy, a dodatkowo kilka tys. pierwszego numeru zostało rozesłane w ramach darmowej prenumeraty, “Prime” dostępny jest też w sieci kawiarni Coffee Heaven.

Wydawca planuje kampanię reaktywowanego pisma, która obejmie telewizję, internet oraz tytuły prasowe, z którymi współpracuje.

“Prime” zadebiutował w czerwcu 2009 roku, wydawała go wtedy spółka Prime Media, a jego redaktorem naczelnym był Ryszard Bałys. Po ukazaniu się pięciu wydań, jesienią ub.r. tytuł został zawieszony. Wydawca tłumaczył tę decyzję problemem ze zdobywaniem reklam i z przebiciem się do domów mediowych.

Grupa Mediator Media została utworzona w 2001 roku, zaczynała od wydawania gazet ogłoszeniowych „Auto 1” i „Urlop 1”. Obecnie współpracuje z kilkunastoma tytułami prasy lifestylowej i branżowej, wspomagając je w sprzedaży reklam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online