Proama jedną z najbardziej podziwianych marek ubezpieczeniowych

Proama uzyskała Wyróżnienie specjalne w konkursie Media i Marketing Polska w kategorii Marketer Roku 2013 oraz trzecie miejsce za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2013.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Redakcja Media i Marketing Polska wyróżniła Proama w kategorii Marketer Roku 2013. MMP doceniła tym samym pracę marketingu ubezpieczyciela we wprowadzaniu na rynek nowej marki i promowaniu idei Osobistego Doradcy oraz najwyższej na rynku zniżki  – 70% – dla bezszkodowych kierowców.

Natomiast laureaci Lampartów 2013 zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli. Celem konkursu Lamparty było wyróżnienie tych towarzystw ubezpieczeniowych i banków, które najskuteczniej kreowały swoją markę w poprzednim roku. Dla zapewnienia transparentności przebiegu konkursu, respondenci nie mogli głosować na instytucje, w których byli zatrudnieni. Proama otrzymała trzecie miejsce za udane wejście na trudny rynek oraz rzeczową i spójną komunikację. 

- Otrzymane nagrody, jak również pozyskanie zaufania ponad 400 tys. klientów w ciągu 15 miesięcy działalności, to zasługa nie tylko marketingu, ale wszystkich pracowników Proama i silnej współpracy między nami. Tak jak podkreślamy w reklamach – naszą siłą jest zespół – wyjaśnia Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii