Program II Polskiego Radia ma nowe multimedialne studio emisyjne

Radiowa Dwójka ma nowe studio emisyjne. Jego inauguracja odbędzie się w sobotę 1 marca br.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Studio emisyjne Dwójki składa się z dwóch studiów dla dziennikarzy oraz reżyserki dla realizatora i wydawcy audycji. Zmiany dokonały się na płaszczyźnie wizualnej oraz technologicznej studia Dwójki.

Zamontowano w nim całkowicie nowy sprzęt m.in. cyfrowe systemy technologiczne umożliwiające emisję audycji słowno-muzycznych a także występów muzycznych solistów na żywo. W studiu znalazły się również systemy wizyjne przeznaczone do emisji obrazu, umożliwiające nadawanie audycji w streamingu wideo na stronie internetowej. System akustyczny do studia zaprojektował kierownik Wydziału Obsługi Technicznej Polskiego Radia Radosław Smoliński.

Nowe multimedialne studio Dwójki zacznie nadawać w sobotę 1 marca br., kiedy to w godzinach 13.00-15.00 stacja nada audycję „Jesteśmy na miejscu”. W programie wystąpią m.in. Agata Kulesza, Anna Seniuk, Klaudiusz Baran, Łukasz Lewandowski, Andrzej Mastalerz, Michał Nagy i Adam Strug.

Polskie Radio nie zdradza, jaki był koszt odnowienia studia emisyjnego Dwójki. Rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że kwota, którą przeznaczono na ten cel została zaplanowana w rocznym planie inwestycyjnym.

Polskie Radio przygotowuje się obecnie do unowocześnienia studia emisyjnego Programu III PR. W 2012 roku multimedialne studio Czwórki zostało oddane do użytku, a w ubiegłym roku odnowiono studio Jedynki.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Programu II PR w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały