Projekty ING Życie nagrodzone w konkursie PRGN Best Practice Awards

Akcja edukacyjna „Naga prawda o ubezpieczeniach” oraz projekt komunikacj wewnętrznej „Droga 2015” otrzymały dwie nagrody w ramach międzynarodowego konkursu PRGN Best Practice Awards, organizowanego przez Public Relations Global Network, sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Naga prawda o ubezpieczeniach” to nietypowa akcja realizowana na przełomie września i października 2010 roku, która miała na celu wzbudzenie zainteresowania wśród Polaków tematem ubezpieczeń na życie. W konkursie PRGN Best Practice Awards projekt zdobył nagrodę w kategorii komunikacja korporacyjna.

„W sześciu miastach Polski, w najczęściej uczęszczanych miejscach, stworzyliśmy ekspozycję złożoną z 200 naturalnej wielkości manekinów. Co piąty pomalowany był na kolor pomarańczowy oraz symbolizował osobę ubezpieczoną - stanowiło to nawiązanie do raportu społecznego ING Życie „Sztuka odpowiedzialności” – wyjaśnia Arkadiusz Chmurzyński, ATL/Media Manager w ING Życie. „Akcja z manekinami w przestrzeni miejskiej odniosła sukces, gdyż wywołała społeczną dyskusję na temat problemu niedoubezpieczenia Polaków.”

Drugą nagrodę, w kategorii komunikacja wewnętrzna, zdobył projekt „Droga 2015”. Jego celem było poinformowanie pracowników o nowej strategii ING Życie oraz o bardzo ambitnych planach na lata 2010-2015.

„Stanęliśmy przed trudnym zadaniem, bowiem w tym samym momencie pojawiła się konieczność zbudowania świadomości nowej strategii i motywacji do realizowania ambitnych celów oraz potrzeba utrzymania zaangażowania i łagodzenia niepokojów związanych z czekającymi firmę zmianami. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację został stworzony długofalowy plan komunikacji „Droga 2015” – tłumaczy Magdalena Kuskowska Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej w ING Życie.

Zwycięski projekt „Naga prawda o ubezpieczeniach” jest nominowany również w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny oraz w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards 2011.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"