W najnowszej kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich by nie odkładali szczęścia na później. Marka pokazuje w reklamach zabawne, ale i wzruszające przykłady, podkreślając, że „plan na szczęście” można zrealizować tu i teraz.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mam-plan-na-szczescie-provident-opinie-super-prosta-pozyczka-3000-3300 ##
Provident z reklamą „Mam plan na szczęście"
- Kolejna odsłona w ramach platformy komunikacyjnej firmy Provident „Mam plan na szczęście", emanuje optymizmem, którego tak bardzo potrzebujemy w tych czasach – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.
Obecna kampania to trzecia odsłona nowej strategii komunikacji marki realizowanej w ramach nowego formatu kreatywnego. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.











