Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa koncernu paliwowego Shell oraz producenta opon Continental

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania opiera się na loterii promocyjnej, w której główną nagrodą są bilety na mecze w zbliżających się piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech FIFA 2006. Ponadto wygrać można piłki Continental oraz dwudziestopięcioprocentowe rabaty na opony Continental, a uczestnicy programu lojalnościowego SMART otrzymują dodatkowe szanse na wygrane. Nagrody, których fundatorem jest Continental, można zdobyć tankując paliwo na stacjach Shell. Promocja trwa od 8 marca do 14 kwietnia br.

    

Kreację materiałów BTLowych przygotował niemiecki oddział agencji Proximity, a wszystkie europejskie oddziały tej agencji zaadaptowały je dla potrzeb lokalnych rynków.

Sieć Proximity Worldwide, po wygraniu międzynarodowego przetargu, sieciowo obsługuje koncern Shell w zakresie BTL.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"