Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

W minionym, przedświątecznym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 353 mln zł, czyli 29 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Mniejsze wpływy reklamowe zanotowały wszystkie główne stacje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych przeznaczono aż o 14 mln zł mniej niż tydzień wcześniej (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a na spoty ofert finansowych - 11,5 mln zł mniej. Za to wydatki na marketing telewizyjny żywności spadły tylko o 2,5 mln zł, a w przypadku kosmetyków - o niecały milion złotych.

Wszystkie cztery najważniejsze kanały cennikowo zarobiły z reklam znacznie mniej niż we wcześniejszym tygodniu. Najmocniej - o ok. 10,5 mln zł - spadły wpływy reklamowe TVN. Polsat zarobił 8 mln zł mniej, a TVP1 i TVP2 - po ok. 7 mln zł mniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP