„Przekrój” i „Uważam Rze” ze wspólnym pakietem reklamowym

Presspublica i Wydawnictwo Przekrój wprowadzają wspólny pakiet reklamowy dla tygodników „Przekrój” i „Uważam Rze”. Sprzedażą nowej oferty zajmuje się Presspublica.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach wspólnego pakietu „Przekroju” i „Uważam Rze” firma, która wykupi po co najmniej jednej reklamie w ukazujących się równocześnie wydaniach tych tygodników, otrzyma 30-procentową zniżkę w porównaniu z regularnymi cennikami obu tytułów. Za sprzedaż tej oferty odpowiada biuro sprzedaży korporacyjnej Presspubliki.

Wspólny pakiet ma być początkiem współpracy między wydawnictwami Presspublica i Przekrój. Przypomnijmy, że Wydawnictwo Przekrój od dwóch lat należy do Grzegorza Hajdarowicza, który w połowie br. kupił większościowe udziały w Presspublice. Zgodę na tę transakcję wyraził właśnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online