- Automaty SwipBox pozwalają rozbudować sieć punktów odbioru przesyłek, które stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Współpraca z DHL Express była więc naturalnym krokiem dla rozwoju obu firm – komentuje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Z doręczenia do automatu SwipBox można skorzystać w ramach usługi DHL Express On Demand Delivery lub przy wyborze punktu dostawy w e-sklepie.Maszyny do odbioru paczek są umieszczone wewnątrz sklepów. Po doręczeniu do automatu, paczka czeka na odbiór przez trzy dni.
By zapewnić klientom jak najszybsze i najbardziej komfortowe doręczenie stale rozbudowujemy sieć punktów wygodnego odbioru przesyłek, a także wprowadzamy usługi takie jak On Demand Delivery, czyli globalne narzędzie do zarządzania terminem, miejscem i sposobem dostawy, które znacznie zwiększa skuteczność pierwszego doręczenia - mówi Agnieszka Błaś, dyrektor operacji w DHL Express Poland.

SwipBox ma w planach rozwój sieci maszyn do tysiąca na terenie całego kraju.











