„Przymiarka do Marka” - studenckie bajki w kampanii ING

Pod hasłem „Przymiarka do Marka” rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego skierowana do studentów. Akcję w internecie – nawiązującą do wcześniejszych reklam banku – przygotowała agencja Mosqi.to.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach startującej właśnie kampanii „Przymiarka do Marka” na wybranych uczelniach wyższych pojawią się specjalne zaaranżowane plany filmowe. Każdy student po włożeniu turbanu na głowę będzie mógł w tych aranżacjach nagrać własną wersję bajek, które w telewizyjnych reklamach konta direct w ING Banku Śląskim opowiadał Marek Kondrat (więcej na ten temat). „Przymierzyć się” do fotela i turbanu można również w serwisie internetowym turbanek.pl. Autorzy najlepszych nagrań – wybranych w głosowaniu przez użytkowników tej strony – otrzymają sprzęt firmy Apple. Kampania ma na celu wsparciu sprzedaży konta direct oferowanego obecnie przez ING w ramach promocji „Zbliżak za 0zł”. Akcji - zaplanowanej do 17 grudnia - towarzyszą reklamy w serwisach takich jak m.in. Demotywatory.pl, NK.pl, o2.pl, Grono.net i Fotka.pl. Kampanię internetową i stronę turbanek.pl przygotowała agencja Mosqi.to.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu