„Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

TVP2 uruchomiła nowy serwis internetowy porannego programu „Pytanie na śniadanie”. Ma on odświeżoną szatę graficzną, pojawiły się w nim też materiały specjalnie realizowane na potrzeby strony.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

Główne działy serwisu to: moda, kuchnia, zdrowie, gwiazdy, porady i uroda. Znaleźć w nim można poszczególne fragmenty codziennych wydań „Pytania na śniadanie” i felietony stworzone do programu. Nowością są ekskluzywne materiały wideo realizowane wyłącznie do serwisu.

Witrynę wyróżnia m.in. uproszczona do minimum nawigacja. Layout opracowany został w oparciu o nową identyfikację graficzną programu „Pytanie na śniadanie”, która obowiązuje od początku października br.

Serwis przygotowany został w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej dostęp do niego za pomocą urządzeń mobilnych.

Za przygotowanie nowej odsłony strony odpowiadał Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP.

grafika

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września br. do 30 listopada br. „Pytanie na śniadanie“ oglądało średnio 383 tys. osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"