PZL uruchamia agencję marketingu internetowego Bazgroł, jej szefem Piotr Stasiak

Agencja reklamowa PZL powołała do życia nową spółkę - Bazgroł, agencję komunikacji marketingowej w internecie. Jej współzałożycielem i partnerem zarządzającym jest Piotr Stasiak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZL uruchamia agencję marketingu internetowego Bazgroł, jej szefem Piotr Stasiak

Nowa agencja specjalizuje się w budowaniu strategii contentowych dla marek i firm, content marketingu, kampaniach typu native advertising. Będzie też realizować akcje specjalne z wydawcami.

- To odpowiedź na nowe potrzeby komunikacji marketingowej. Coraz więcej firm przygotowuje własne treści, z którymi dociera do klientów za pomocą mediów społecznościowych lub akcji typu native advertising z wydawcami. Obserwujemy wyraźny rozwój takich zjawisk jak content marketing. Jest też zainteresowanie strategiami contentowymi. Dokładnie takie usługi będzie dostarczał Bazgroł - zapowiada Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

 - W polskiej reklamie przez kilkanaście lat wiele się zmieniło. Powstały nowe media i nowe formy. W naszym przypadku nie zmieniło się to, co zawsze było silną stroną naszej firmy. Oryginalne, inteligentne i ciekawe pomysły potrafimy tworzyć też w nowych formach - dodaje Kot Przybora, współzałożycie PZL.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-internetowa-co-wydarzylo-sie-w-2015-roku-jaki-bedzie-2016-rok-wydawcy-sieci-domy-mediowe ##

Bazgroł jest odrębnym podmiotem, ale działa we współpracy z PZL. - Mamy zamiar wykorzystać rosnące zainteresowanie tworzeniem własnych treści przez marki. Stawiamy na inną, bardziej angażującą komunikację w sieci. Trendy content marketingu, brand contentu oraz kampanie typu native advertising są wyraźnie widoczne na całym świecie i rośnie zapotrzebowanie na usługi agencji kreatywnych, które je dostarczają – mówi Michał Nadgrodkiewicz.

Współzałożycielami spółki są założyciele i szefowie agencji PZL: Kot Przybora i Iwo Zaniewski, dyrektor zarządzający tej agencji Michał Nadgrodkiewicz oraz Piotr Stasiak, który wcześniej przez ponad 20 lat pracował jako dziennikarz menedżer mediów. Przez ostatnie trzy lata Stasiak był związany z Grupą Onet-RASP, gdzie kierował m.in. serwisem Newsweek.pl, ofertą Newsweek Plus i platformą Onet Autorzy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-2016-roku-reklama-natywna-z-nowymi-formatami-coraz-popularniejszy-sponsoring-tresci_1 ##

- Bazgroł powstał jako przeciwwaga dla śmieciowych treści, tworzenia komunikacji metodą kopiuj-wklej i dla inwazyjnej reklamy, która uczyniła z Polaków mistrzów Europy w używaniu AdBlocków - stwierdza Piotr Stasiak. - W czasach, gdy konsument większość swego dnia spędza z komputerem, tabletem i smartfonem, a Facebook stał się rodzajem globalnej, spersonalizowanej gazety codziennej, firmy potrzebują więcej własnych, angażujących treści, aby docierać do klientów. Dotychczas to media wiedziały, jak przyciągnąć odbiorców i utrzymać ich uwagę. W świecie nowego marketingu internetowego również marki i firmy mogą stosować tą wiedzę - dodaje Stasiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"