30 listopada br. Polska Organizacja Turystyczna zawarła z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę na prowadzenie działań promujących Polskę w mistrzostwach świata w piłce nożnej w Katarze.
POT udzielił PZPN-owi zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki. W jego uzasadnieniu podano jedynie, że tylko PZPN ma do realizacji takich działań kompetencje, bo jest "bezpośrednim zarządcą drużyn narodowych w piłce nożnej i nadzoruje wszystkie aspekty związane ze szkoleniem, terminarzem i promocją polskiej reprezentacji narodowej".
POT nie podał, na czym ta promocja miała polegać.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mundial-2022-cennikowe-wplywy-reklamowe-tvp-232-mln-zl,7169727722284673a ##
Wartość zawartej umowy opiewa na kwotę 3,7 mln zł netto (bez VAT).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-mundial-2022-hity-jak-ogladac-tvp-4k-tvp-sport,7169728415786625a ##

Polscy piłkarze odpadli z mundialu po przegranym 4 grudnia meczu z drużyną Francji. Dotarli do 1/8 finału - po raz pierwszy od 36 lat wyszli na mistrzostwach świata z grupy.











