PZU szuka agencji social mediowej, która oprócz bieżącej obsługi w mediach społecznościowych zajmie się stworzeniem nowych profili i kanałów własnych ubezpieczyciela.
Do tej pory PZU współpracowało w tym zakresie z różnymi agencjami przy konkretnych projektach. Firma jak na razie jest obecna na YouTubie oraz zamieściła pojedyncze wpisy na Twitterze i Pintereście. Natomiast nie ma oficjalnego konta na Facebooku, Google+ i NK.pl oraz nie prowadzi bloga.
Do ogłoszonego właśnie przetargu ubezpieczyciel zaprasza wszystkie agencje, które mają udokumentowane doświadczenie w realizowaniu dużych projektów social mediowych, tzn. w obsłudze profili marek i kampanii reklamowych oraz prowadzeniu blogów firmowych. Zainteresowane agencje mogą zgłaszać się do 7 kwietnia do biura komunikacji korporacyjnej PZU.

Firma nie informuje, jak będzie przebiegał przetarg ani na kiedy planowane jest jego zakończenie.
W ostatnich PZU do obsługi internetowej wybrało agencje Pride&Glory i K2 (więcej na ten temat).











