W jej skład weszło 9 członków reprezentujących środowiska badawcze, marketingowe, reklamowe oraz naukowe. Są to:
Dominika Maison – Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i OpiniiPaweł Wójcik – Organizacja Firm Badania Opinii i RynkuMarek Biskup – MillwardBrown SMG/KRCBarbara Puczyłowska – DDB WarszawaKatarzyna Rejzner - DanoneIza Rudak - Pentor Research InternationalAgnieszka Sora – ESOMARMariusz Trojanowski – Uniwersytet Warszawski / MRM MomentumTadeusz Zórawski – Universal McCann
Zadaniem Rady jest opracowanie koncepcji merytorycznej najbliższego Kongresu, który odbędzie się 19 i 20 października b.r. w Warszawie. Jej członkowie pełnią rolę jurorów kwalifikujących nadsyłane propozycje wystąpień kongresowych. Zakres tematyczny tegorocznego Kongresu wraz z zaproszeniem do zgłaszania prezentacji zostanie przedstawiony w najbliższych dniach.

Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe doroczne wydarzenie w branży badawczej oraz jedna z największych imprez marketingowych, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. Organizatorami przedsięwzięcia są Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku.











