Zmiany na antenie Radia 357: nowe nocne pasmo i zastępstwa dla znikającej Marty Kuli

Tomasz Hatylak, Bartłomiej Skubisz i Beata Kwiatkowska zastąpią w Radiu 357 Martę Kulę, która do końca roku znika z tej anteny.  To nie jest jedyna zmiana na antenie: w czwartki pojawią się dwie nocne audycje: „Audycja KLIMAtyczna” i „Wszystkie nieprzespane noce”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Marta Kula - związana z Radiem 357 od samego początku - prowadzi m.in. audycje „Cool Kid of Jazz”, „Route 357”, program informacyjny „Muzyczny goniec”, ale była także wśród prowadzących niektóre audycje z serii „Top”. W ub. poniedziałek ogłosiła, że z początkiem października czasowo zniknie z anteny Radia 357. - Muszę przez jakiś czas zająć się swoim zdrowiem, by móc wrócić w pełni sił do robienia tego, co kocham – napisała. - Jeszcze przecież wiele audycji do przygotowania, pięknych koncertów do poprowadzenia, rozmów do odbycia, a kto wie, kto wie, może i książek do napisania.

Jak podkreśliła: jej zniknięcie nie oznacza odejścia z redakcji radia czy likwidacji prowadzonych przez nią formatów – jej audycje będą prowadzili w zastępstwie inni dziennikarze Radia 357. Którzy? W weekend te informacje podali patronom szefowie Radia 357.

Hatylak i Skubisz na zastępstwie 

W audycji „Cool Kid of Jazz”, w poniedziałki między 22:00 a północą jako tzw. “druhów zastępowych” usłyszymy na zmianę: Tomasza Hatylaka i Bartłomieja Skubisza.

- Będę starał się prezentować nowe oblicza jazzu i jego wariacji, stawiając na eklektyzm i przenikanie się wpływów i gatunków. Nadrzędną ideą programów będzie ukazanie "jazzu" jako ponadczasowego środka wyrazu muzycznego, który dzięki otwartości i zdolności absorbowania i przetwarzania języka innych kultur muzycznych nadal pozostaje świeży i nadal ma wiele do zaproponowania - zapowiada Bartłomiej "Eskaubei" Skubisz.

Z kolei w sobotnie popołudnia, w porze audycji „Route 357” Marty Kuli (godz. 17:00 a 18:00) stacja przewiduje program Beaty Kwiatkowskiej „Nieznośna lekkość bitu” (program nieregularnie pojawiał się już na antenie).

Ale to nie koniec zmian: kolejne zostają wprowadzone w czwartkowe noce. Od 5 października nocne pasmo wypełnią wówczas audycje Marcina Klimkowskiego („Audycja KLIMAtyczna”) i Kuby Jonczyka („Wszystkie nieprzespane noce”). Oba te programy będą nadawane naprzemiennie, co dwa tygodnie. Czas emisji: między północą a godz. 2:00.

grafika

Nadające od stycznia 2021 r. internetowe Radio 357 poinformowało niedawno, że w pierwszym półroczu 2023 r. zanotowało ponad 6,8 mln zł przychodów wobec zakładanych 6,3 mln. Wpływy z tytułu wpłat od patronów wyniosły 5,3 mln zł., zaś z tytułu zakupów osiągnięto 272 337 zł, a z różnego rodzaju współpracy - 1 206 488 zł.

Według wyników fali badania Krajowego Instytutu Mediów, zrealizowanej od grudnia 2022 r. do mają 2023 r. Radio 357 miało 0,9 proc. zasięgu i 276,7 tys. codziennych słuchaczy. W nowej edycji badania liczbę Polaków słuchających radia w internecie oszacowano na 2,31 mln. Udział Radia 357 w rynku słuchalności radia przez internet podskoczył z 13,8 do 14,1 proc. Średni dobowy czas słuchania rozgłośni wzrósł ze 196 do 208 minut.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji