Powtórki „Rancza” hitem TVP1

Codzienne powtórki kultowego serialu „Ranczo” po ponad miesiącu emisji ogląda średnio 484 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia odcinków serialu „Ranczo”, wyemitowanych od 29 maja do 3 lipca 2023 roku  w TVP1 (od poniedziałku do piątku o godz. 18.00) wyniosła 484 tys. osób.

Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,29 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,42 proc. w grupie 16-49 oraz 4,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 8 czerwca. Śledziło ją średnio 672 tys. osób.

grafika

Dla porównania, średnia widownia premierowych odcinków telenoweli „Klan”, wyemitowanych w okresie od 5 września 2022 roku do 25 maja 2023 roku wyniosła 990 tys. osób. Rynkowy udział TVP1 w tym paśmie to 9,83 proc. w 4+, 5,82 proc. w 16-49 i 6,12 proc. w 16-59. Produkcja emitowana była w podobnym paśmie - od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.

TVP1 „Ranczo” pokazywała w latach 2006-2016

„Ranczo” to obyczajowo-komediowa opowieść o perypetiach mieszkańców małej podlaskiej wsi Wilkowyje. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Cezary Żak, Artur Barciś, Ilona Ostrowska i Paweł Królikowski. Reżyserem był Wojciech Adamczyk.

Serial nadawany był w TVP1 w latach 2006-2016, stacja pokazała 10 sezonów (każdy z nich liczy po 13 odcinków). Tytuł był hitem Telewizji Polskiej. Wśród wszystkich wyemitowanych serii najwięcej widzów gromadziła czwarta - 8,28 mln osób, a najmniej pierwsza - 4,72 mln oglądających.

Realizacja „Rancza” została już zakończona, ale co jakiś czas w mediach pojawiają się informacje na temat reaktywacji produkcji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-m-jak-milosc-tvp2-sezon-2022-2023-obsada-ogladalnosc,7169649976915585a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku