Randstad Award to nie tylko międzynarodowe badanie, ale i uroczysta gala, odbywająca się w aż 15 krajach na całym świecie. Podczas Gali Randstad Award 2012, na którą zaproszono przedstawicieli 150 największych firm w Polsce (prezesów, dyrektorów, członków zarządów), zostaną przedstawieni również zwycięzcy z innych krajów. Na rynku polskim będzie to już druga edycja badania. W 2011 roku najatrakcyjniejszym pracodawcą została telewizja TVN, a kolejne miejsca zajęły Toyota Motor Manufacturing Poland i Vattenfall Poland. Za komunikację Randstad Award 2012 odpowiada agencja Media Metropolis, którą wybrano w procesie przetargowym. Za działania ze strony klienta odpowiada Małgorzata Sacewicz-Górska, a z ramienia Media Metropolis Daria Brzozowska.
Randstad Award po raz drugi w Polsce
Już 15 marca w Centrum Olimpijskim zostaną ogłoszone wyniki rankingu Randstad Award 2012, największego w skali światowej badania na temat employer brandingu. Podczas oficjalnej gali firma Randstad, wiodąca agencja doradztwa personalnego oraz ekspert na rynku pracy, zaprezentuje wyniki badania wizerunku pracodawcy na polskim rynku.












