Raport BIK nie w 5 minut - mailing Open Finance wprowadzał w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że maile promujące Open Finance wprowadzały internautów w błąd, obiecując załatwienie darmowego raportu z Biura Informacji Kredytowej w ciągu 5 minut.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Skargę na mailing Open Finance złożył jeden z odbiorców tej reklamy. Według jego relacji po wypełnieniu wniosku o BIK, do którego prowadził mail, wyświetliła mu się informacja: „Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin”. „Delikatnie mówiąc, reklama wprowadza w błąd” - podsumował internauta.  

Firma Open Finance nie ustosunkowała się do tego zarzutu. Natomiast Komisja Etyki Reklamy całkowicie się z nim zgodziła, orzekając, że mail reklamowy wprowadzał konsumentów w błąd, nadużywając ich zaufania. „Konsument nie może otrzymać tego raportu BIK bez osobistego spotkania z konsultantem, co w reklamie nie zostało zaznaczone” - podkreśliła Komisja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech