PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tencent, Alibaba i China Mobile najbardziej wartościowymi markami w Chinach
Fake newsy codziennością dla połowy Polaków, 80 proc. ocenia je za zagrożenie dla demokracji
Fake newsy codziennością dla połowy Polaków, 80 proc. ocenia je za zagrożenie dla demokracji
Sprzedaż urządzeń wearables będzie rosła, najpopularniejsze smartwatche
41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
Sztuczna inteligencja: coraz większa świadomość Polaków, ale mała wiedza o zastosowaniach
39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie
T-Mobile i Plus z najszybszym internetem mobilnym w lutym br. (analiza)
Centra handlowe miały milion klientów mniej w pierwszym tygodniu z niedzielą bez handlu
Pierwsza niedziela bez handlu, ale ze smartfonem lub na świeżym powietrzu (raport)
Pierwsza niedziela bez handlu, ale ze smartfonem lub na świeżym powietrzu (raport)
Sprzedaż urządzeń drukujących w Polsce w IV kw. w górę, w całym 2017 r. w dół
Sprzedaż urządzeń drukujących w Polsce w IV kw. w górę, w całym 2017 r. w dół
Co dziesiąty Polak nie kontroluje stanu zdrowia, ogólna ocena samopoczucia na trzy plus
Co dziesiąty Polak nie kontroluje stanu zdrowia, ogólna ocena samopoczucia na trzy plus
Telewizor nadal głównym urządzeniem do oglądania wideo, ale młodsi wolą laptopa i smartfona
Zakupy w niedzielę robi 30 proc. Polaków. 40 proc. kupujących uważa, że to dla nich konieczność
Młodzi chcą, by niepodległość kojarzyła się z radością, a nie cierpieniem
Młodzi chcą, by niepodległość kojarzyła się z radością, a nie cierpieniem
Polka strażniczką domowego budżetu. „Rozsądniej zarządzają pieniędzmi”
Polka strażniczką domowego budżetu. „Rozsądniej zarządzają pieniędzmi”
Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja daleko
Politycy na Facebooku: Korwin-Mikke z największą liczbą fanów, Biedroń najbardziej angażuje (TOP20)
Spadła sprzedaż pecetów i tabletów w 2017 roku. W kolejnych latach też będzie maleć
Spadła sprzedaż pecetów i tabletów w 2017 roku. W kolejnych latach też będzie maleć
Już w ćwierć miliarda domów płaci się za serwisy typu Netflix. W Polsce tylko 7 proc.
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Polacy nie zamierzają rezygnować z zakupów w niedzielę
Polacy nie zamierzają rezygnować z zakupów w niedzielę
Rośnie optymizm konsumentów i wskaźnik klimatu gospodarczego
Rośnie optymizm konsumentów i wskaźnik klimatu gospodarczego
Orlen najcenniejszą polską marką. Zmalała wartość Play i Plus - zyskały Polsat, TVN, TVP i Kolporter
Google, YouTube, Facebook i Instagram w tym roku zgarną z rynku większość budżetów na reklamę cyfrową
Rynek urządzeń drukujących na plusie w 2017 r. HP liderem
Rynek urządzeń drukujących na plusie w 2017 r. HP liderem
Kamil Stoch najpopularniejszym, a Piotr Żyła - najsympatyczniejszym polskim skoczkiem
Disney, FOX i NBC najcenniejszymi markami medialnymi na świecie. HBO przed Discovery i Canal+ (TOP25)
Disney, FOX i NBC najcenniejszymi markami medialnymi na świecie. HBO przed Discovery i Canal+ (TOP25)
Rośnie sprzedaż w sklepach małoformatowych. Które produkty są najpopularniejsze?
Aflofarm przed Polpharmą i Unileverem wśród reklamodawców telewizyjnych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)
Haitong Bank: na rynku FMCG małe i średnie sklepy rosną kosztem sklepów tradycyjnych oraz super- i hipermarketów
Haitong Bank: na rynku FMCG małe i średnie sklepy rosną kosztem sklepów tradycyjnych oraz super- i hipermarketów
Na walentynki rośnie sprzedaż pralin i czekolad