Reality show reklamuje nowy kredyt hipoteczny PKO BP (wideo)

W telewizji, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję nawiązującą do konwencji reality show przygotowały firmy Testardo Gram i Zenith Optimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP pokazuje młodych ludzi oprowadzających gości po swoim niedawno zakupionych mieszkaniach. Przekaz prezentujący domową codzienność jest utrzymany w konwencji programów reality show. Kampania informuje jednocześnie, że PKO BP udziela co trzeciego kredytu hipotecznego w Polsce.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, TVN24, kanały z pakietu Discovery, Canal+, Canal+ Sport, Ale Kino, National Geographic, Kuchnia.tv, Kino Polska, Travel Channel, Zone Club, Hallmark, Planete), outdoor (witryny, siatki wielkoformatowe, plakaty, ulotki) I BTL. Kreację kampanii – zaplanowanej do 30 maja – przygotowała agencja Testardo Gram, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu