REALIZM I WIARA LIDERA: przywództwo w wymagających czasach – debata online

Szkoła Biznesu PW, wspierając kadrę zarządzającą, zaprasza na otwartą debatę online z udziałem ekspertów Akademii Psychologii Przywództwa: Jacka Santorskiego, dr Joanny Heidtman i Mariusza Sujki. Spotkanie poświęcone będzie nowym podejściom do roli lidera, komunikacji i zarządzania zespołem w czasie kryzysu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kadry zarządzające muszą nie tylko zmierzyć się z kryzysem ekonomicznym, ale i nowymi okolicznościami, które redefiniują działalność biznesową, zarządzanie zespołami lub też prowadzenie skutecznej komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.  

Na czym powinno się opierać przywództwo w nowych, wymagających czasach? Jak uruchomić pokłady motywacji do walki o sukces, gdy doświadcza się poczucia straty? Jak nastawienie liderów, pielęgnowana nadzieja i elastyczne realizowanie strategii, dostosowane do okoliczności, mogą wyznaczyć nową drogę biznesową dla zarządzających firmami?

Na te i inne pytania, w tym także zadane przez uczestników debaty online, odpowiedzą:

·   Jacek Santorski – psycholog społeczny i biznesu, twórca i Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa, CEO Values Grupy Firm Doradczych;

·     Joanna Heidtman – psycholog i socjolog, doktor nauk humanistycznych. Doradca i trener liderów;

·   Mariusz Sujka – audytor, manager, coach, który specjalizuje się w zagadnieniach zwinnego wytwarzania produktów, metodach zarządzaniu i kontroli ryzyka („hard controls”), oraz komunikacji i budowania relacji w miejscu pracy („soft controls”).

Otwarta debata „REALIZM I WIARA LIDERA: przywództwo w wymagających czasach” odbędzie się ONLINE 27 kwietnia (poniedziałek) o godz. 17:00. 

Wymagana jest rejestracja na biznes.edu.pl

Eksperci Akademii Psychologii Przywództwa i Szkoły Biznesu PW tak zapowiadają wydarzenie:

Z doświadczeń i obserwacji studentów naszej Szkoły oraz pojawiających się w ostatnim miesiącu publikacji, wylania się obraz silnej polaryzacji kondycji biznesowej i perspektyw rożnych firm. Czynnik decydujący to branża, jej miejsce na rynku i przydatność produktów i usług w realiach restrykcji rynkowych i społecznych jak i nowych potrzeb. A więc „decyduje los", ale czy tylko? Na co możemy mieć wpływ, czego możemy się uczyć na jutro?

Są firmy, których zarządcy byli na tyle roztropni, tak trafnie szacujący ryzyka i możliwości, że dysponują rezerwami kapitałowymi na amortyzacje spowolnienia lub opcje uruchomienia nowych usług, produktów czy kanałów dystrybucji. Są firmy w których nastawienie managerów i upodmiotowienie załogi pozwala twórczo, elastycznie, z dyscypliną i determinacją zamykać jedne i umacniać inne projekty. Są też organizacje grzęznące w korporacyjnym marazmie lub napięciu, są wreszcie właściciele i liderzy którzy nawet w obliczu dolegliwego POCZUCIA STRATY, zachowują hart ducha, a konieczne redukcje, przeszeregowania czy nawet rozstania realizują z najwyższą troską i szacunkiem dla pracowników, podczas gdy inni popadają i generują depresję, gorycz i gniew. Są wreszcie tacy, którzy aktywnie angażują się w pomoc społeczną, albo tacy, którzy się „chowają" albo nadal zaprzeczają wymaganiom sytuacji w otaczającej rzeczywistości.

Zakładamy, że przynajmniej w jakimś stopniu – NASTAWIENIE liderów – podparte nowoczesnymi modelami i narzędziami „zarządzania ryzykiem" i elastycznej realizacji strategii, przy jednoczesnej wierności swoim/firmowym wartościom, że ich talent biznesowy i kompetencje zarządcze podparte samoświadomością, wyczuciem ludzi, przekładających się na spójność i charakter, są i będą się liczyć - niezależnie od perspektywy recesji, zagrożeń i nowych możliwości.

W okolicznościach zmienności i rozmaicie rozumianej straty jedną z istotnych charakterystyk działania lidera jest stabilizująca innych komunikacja, emocje i działania. Kryterium wewnętrznym pozwalającym na taką stabilizację jest NADZIEJA. W psychologii opisywana waśnie jako "stabilizator doświadczenia w zmieniających się okolicznościach", nie utrudnia akceptacji rzeczywistości, ale pozwala na wybór reakcji, nawet w bardzo ograniczających okolicznościach.

Chcemy o tym porozmawiać, odwołując się do doświadczeń kryzysów poprzednich dekad, jak i nowych odkryć zarządzania, technologii i psychologii.

Jacek Santorski, Joanna Heidtman, Mariusz Sujka

O Akademii Psychologii Przywództwa

Intensywny, skondensowany program z obszaru psychologii biznesu dla top managerów, zarządzających przedsiębiorców oraz samodzielnej kadry średniego szczebla. Program nastawiony jest na pracę nad sobą w roli liderki/lidera, budowanie osobistego autorytetu, umacnianie morale zespołu/załogi, zarządzanie relacjami i zmianami w dynamicznym otoczeniu biznesowym. Realizowany od 2010 roku przez Grupę Firm Doradczych VALUES i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Trwa rekrutacja do jedenastej edycji APP (październik 2020 r. – maj 2021 r.). Więcej informacji: https://www.biznes.edu.pl/akademia-psychologii-przywodztwa-app-infomacje-ogolne

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"