Realizujesz czy snujesz? Dopnij swego z ING i wygraj

Do 24 czerwca można brać udział w konkursie ING Banku Śląskiego „Albo realizujemy albo snujemy”. Każdego dnia na zwycięzców czekają iPady mini oraz t-shirty  z limitowanej edycji Paprocki & Brzozowski. Przez pierwsze trzy tygodnie zabawy wpłynęło blisko 9 tysięcy zgłoszeń.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdego dnia na stronie www.dopnijswego.pl publikowana jest w formie krótkiego komiksu historia bohatera, który odkłada realizację swoich planów np. wyremontowania mieszkania czy nauki gry na gitarze. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu tekstu, który zmotywuje go do działania. Z nadesłanych zgłoszeń jury konkursu wybiera najlepsze propozycje, kierując się walorami artystycznymi, pomysłowością, kreatywnością i poczuciem humoru.

Każdego dnia na autorów najlepszych tekstów czeka nagroda główna w postaci iPada mini oraz 15 t-shirtów  Paprocki & Brzozowski z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla ING. Każdy uczestnik może zgłaszać swoje odpowiedzi na konkurs wielokrotnie, przy czym nie może otrzymać więcej niż jednej nagrody. Zabawa trwa do 24 czerwca 2014 r.

Konkurs jest częścią kampanii  „Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!”. Od początku maja br. ING Bank Śląski motywuje Polaków do wzięcia spraw w swoje ręce. W przygotowanym na potrzeby kampanii serwisie www.dopnijswego.pl, oprócz możliwości wzięcia udziału w konkursie, można znaleźć więcej informacji na temat akcji: poznać wyniki badania „Barometr ING - realizujemy czy snujemy” oraz obejrzeć krótkie filmy przygotowane we współpracy z trenerem motywacji i psychologiem Jackiem Walkiewiczem. Użytkownicy mogą także wziąć udział w quizie oraz zapoznać się ze wskazówkami jak realizować swoje plany i iść do przodu.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech