PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ed Sheeran wystąpi w reklamie ketchupu Heinz, którą sam wymyślił
Facebook: reklamy w naszym serwisie zwiększają zasięg tych w telewizji
Facebook: reklamy w naszym serwisie zwiększają zasięg tych w telewizji
Burzliwe rozstanie dwojga zakochanych w reklamie Lacoste (wideo)
Burzliwe rozstanie dwojga zakochanych w reklamie Lacoste (wideo)
Volkswagen w kampanii wykorzystuje aroma-marketing (wideo)
Volkswagen w kampanii wykorzystuje aroma-marketing (wideo)
Kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych w nowej reklamie Huawei
NBCUniversal wprowadza nowy format reklamowy. Kody QR skanowane z ekranu telewizyjnego pozwalają na zakupy w sieci
Orange ma zapłacić 13 mln zł kary za mylące reklamy Neostrady
Orange ma zapłacić 13 mln zł kary za mylące reklamy Neostrady
Philips w nowej kampanii OneBlade chce dotrzeć do górników (wideo)
Philips w nowej kampanii OneBlade chce dotrzeć do górników (wideo)
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
Reklama „The Hunt” firmy Leica pod ostrzałem chińskich władz (wideo)
74 proc. polskich internautów korzysta z sieci na smartfonach. Rośnie zjawisko multiscreeningu
Szef marketingu w Procter&Gamble krytykuje social media za hejt i dezinformację. „Zbyt długo byliśmy tolerancyjni”
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 w nowej kampanii Orlenu (wideo)
333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent
333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
W 2021 roku Amazon zdobędzie 11 procent amerykańskiego rynku reklam. Przychody przekroczą 19 mld dolarów
W 2021 roku Amazon zdobędzie 11 procent amerykańskiego rynku reklam. Przychody przekroczą 19 mld dolarów
Facebook wprowadza nowe narzędzia analityczne dla reklamodawców
Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu
Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu
Rossmann kończy cykl reklam z aktorkami z serialu „Przyjaciółki”
Huawei lokalną kampanią teaserową promuje smartfon P30 (wideo)
Huawei lokalną kampanią teaserową promuje smartfon P30 (wideo)
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
Agencje z Dentsu Aegis Network Polska będą reklamować Bell Polska
Agencje z Dentsu Aegis Network Polska będą reklamować Bell Polska
Zara oskarżona o rasizm, bo w reklamie eksponuje piegi chińskiej modelki
Zara oskarżona o rasizm, bo w reklamie eksponuje piegi chińskiej modelki
Mecze polskich piłkarzy, skoki narciarskie i „M jak miłość” z najdroższymi reklamami w cenniku TVP na marzec
Przegląd walentynkowych reklam: Millenium Bank, Reserved, Cinema City, Converse (wideo)
Ryan Reynolds i Hugh Jackman reklamują wzajemnie swoje biznesy (wideo)
„100 lat śmiałych decyzji” w spocie z okazji 100-lecia PKO BP (wideo)
„100 lat śmiałych decyzji” w spocie z okazji 100-lecia PKO BP (wideo)
Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)
Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)
Netflix wydaje coraz więcej na reklamy, 1,8 mld dolarów w 2018 roku
Netflix wydaje coraz więcej na reklamy, 1,8 mld dolarów w 2018 roku
Cate Blanchett w nowym spocie promującym perfumy Si Fiori (wideo)
Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu
Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu
Przychody YouTube’a w górę o 11 procent. Geico, Samsung i Disney największymi reklamodawcami
Przychody YouTube’a w górę o 11 procent. Geico, Samsung i Disney największymi reklamodawcami