Reklama Buda po raz pierwszy w polskiej telewizji

Od 11 kwietnia widzowie największych polskich stacji telewizyjnych będą mogli po raz pierwszy zobaczyć reklamy Buda - jednego z najczęściej kupowanych piw na świecie

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ta znana na całym świecie marka nie była dotąd reklamowana w Polsce w żadnej z polskich telewizji. 30- i 15-sekundowe spoty łączy wspólne, takie samo na całym świecie hasło: Bud - King of Beers. Ma ono podkreślić wysoką jakość i charakter premium piwa Bud. Za zakup mediów odpowiada Zenith Media.

Piwo Bud, jedna z najlepiej sprzedających się marek na świecie, w styczniu 2005 roku weszło w skład portfolio Grupy Żywiec S.A.

Kampanię przygotowała agencja Grey.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+