PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic
Widoczność reklam display w polskim internecie nieznacznie rośnie, a formatów wideo maleje
RTB House otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
Reklamy coraz większym utrapieniem internautów
Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi
Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji
Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Komisja Europejska chce ukrócić monopol informacyjny Google, Facebooka i Amazona
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability
Amazon chce złamać reklamowy duopol Google i Facebooka
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Mocno w górę e-commerce, Telewizja WP 11 mln zł na minusie
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Mocno w górę e-commerce, Telewizja WP 11 mln zł na minusie
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl: realne ograniczenie piractwa czy retusz wizerunkowy?
Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube’a
W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Vichy i Biotebal najaktywniejszymi markami dermokosmetycznymi na Facebooku
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Facebook, Instagram i Messenger: jak zmienią się w Polsce możliwości reklamowe w 2018 roku? (opinia)
Carrefour Group wybrał Publicis Sapient do działań e-commerce
Agata Lauko prezesem Netsprint, odchodzi Jarosław Dmowski
Agata Lauko prezesem Netsprint, odchodzi Jarosław Dmowski
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Gry-online.pl zrezygnowały z pełnoekranowych reklam, żeby zachęcać użytkowników do wyłączania adblocków
Gry-online.pl zrezygnowały z pełnoekranowych reklam, żeby zachęcać użytkowników do wyłączania adblocków
Branża reklamowa traci na nowej polityce cookies w Safari, przychody Criteo w dół o 20 procent