PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Cloud Technologies za 320 mln zł przejmuje agencję Imagine The Future
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
WP, Interia i Gazeta.pl: zachęcamy do wyłączenia adbloców, ale nie ograniczymy ich użytkownikom dostępu do strony głównej
MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk
MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk
Onet zachęca internautów do wyłączenia adblocka, pokazując tylko początek strony głównej
Onet zachęca internautów do wyłączenia adblocka, pokazując tylko początek strony głównej
Ströer Digital Media i Ad-Vice łączą się, na czele Artur Muszkiet
Ströer Digital Media i Ad-Vice łączą się, na czele Artur Muszkiet
Rubicon Project testuje opcję Awesome do personalizowania reklam. „To nie zmniejszy skali adblocków”
Coraz niższy wzrost reklamowy w Polsce, radio wyprzedziło prasę, cięcia branży finansowej
Martin Sorrell: w 2017 roku Facebook może być naszym drugim największym partnerem
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie)
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
W Mixx Awards 2016 najwięcej nagród dla VML, Starcomu i Allegro
W Mixx Awards 2016 najwięcej nagród dla VML, Starcomu i Allegro
„Financial Times” z większymi wpływami z internetu niż z wydań drukowanych
„Financial Times” z większymi wpływami z internetu niż z wydań drukowanych
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
WPP uruchamia MPlatform z kompleksowymi danymi dla reklamodawców
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
Wydawcy apelują ws. Dyrektywy o ePrywatności: to ograniczy reklamy internetowe, więc treści staną się płatne
RTB House także w Singapurze, dyrektorem Chandra Kuncara
Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji
Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji
TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl
40 proc. wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: skuteczniej monetyzujemy użytkowników serwisów mediowych
40 proc. wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: skuteczniej monetyzujemy użytkowników serwisów mediowych
Zenith wykorzystuje uczenie maszynowe w planowaniu mediów
Facebook chce nadawać reklamy w internetowej telewizji. „To musi się udać”
Facebook chce nadawać reklamy w internetowej telewizji. „To musi się udać”
„The New York Times” traci na reklamach w druku, a zwiększa przychody w internecie
Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)
W 2017 r. Facebook zarobi z mobilnych reklam prawie 30 mld dolarów
W 2017 r. Facebook zarobi z mobilnych reklam prawie 30 mld dolarów
W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych. 29 proc. Polaków ma tablety, a 43 proc. smartfony
Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl
Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)