Reklama na pokładzie Wizz Air: Global Onboard Partners w Polsce!

Global Onboard Partners, amerykańska firma specjalizująca się w obsłudze kampanii reklamowych na pokładach samolotów, ma swojego przedstawiciela w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma współpracuje na zasadzie wyłączności z linią lotniczą Wizz Air, oferując powierzchnie reklamowe na pokładzie (szafki bagażowe, stoliki, ścianki działowe, powierzchnia nad linią okien samolotu, komunikaty audio, dystrybucja materiałów) oraz na maszynach tego przewoźnika.

Przedstawicielem firmy w Polsce został Paweł Chmieliński, który jest odpowiedzialny za koordynację kampanii reklamowych w 35 maszynach Wizz Air, obsługujących ponad 190 połączeń do 56 portów docelowych w 26 krajach Europy i świata, między którymi Wizz Air przewozi ponad milion osób miesięcznie.

Ruch lotniczy Wizz Air w Polsce obsługuje 15 maszyn, przewożąc miesięcznie ponad 350 tysięcy pasażerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji