PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kosmiczne chrupanie reklamuje Supreme Crispy Chicken w McDonald’s (wideo)
Kosmiczne chrupanie reklamuje Supreme Crispy Chicken w McDonald’s (wideo)
Wedel reklamuje gorzką czekoladę (wideo)
Irka Marsze w kampanii sklepów Intermarché (wideo)
Producent chemii Sika reklamuje się w telewizji
Sanah i Antoni Królikowski na kawie reklamują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
Sanah i Antoni Królikowski na kawie reklamują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
Michel Moran rozmawia z kuzynem Mikaelem w reklamie Śledzia Atlantyckiego Lisner
Michel Moran rozmawia z kuzynem Mikaelem w reklamie Śledzia Atlantyckiego Lisner
Platige Image ma nowe zlecenia od Activision Publishing za 4,6 mln zł
Platige Image ma nowe zlecenia od Activision Publishing za 4,6 mln zł
Polsat z największymi wpływami reklamowymi. TVP1 wyprzedziła TVP2, duży wzrost TVN7 (raport)
Nieostrożna staruszka zaraża się koronwirusem w rządowym spocie „#MaskujSię” (wideo)
Nieostrożna staruszka zaraża się koronwirusem w rządowym spocie „#MaskujSię” (wideo)
31 proc. mniej na reklamy banków. PKO BP i Millennium mocno w dół, ING Bank Śląski i Bank Pekao ze wzrostami
31 proc. mniej na reklamy banków. PKO BP i Millennium mocno w dół, ING Bank Śląski i Bank Pekao ze wzrostami
KRRiT chce, żeby programy dla dzieci przerywano reklamami. "Ryzyko dla nadawców, bez dużo większych wpływów"
KRRiT chce, żeby programy dla dzieci przerywano reklamami. "Ryzyko dla nadawców, bez dużo większych wpływów"
"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Partia Jarosława Gowina zaniepokojona podatkiem od reklam. Była sekretarz stanu USA: to atak na demokrację