"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

Najwyższe ceny reklam mają w marcowym cenniku Polsatu program "Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy w niedzielne wieczory. To wydatek ok. 60 tys. zł za 30-sek. spot.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
fot. Polsat

Na 60,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serwisie sportowym w niedzielny wieczór w Telewizji Polsat. W dni robocze stawka jest sporo niższa i wynosi 38,1 tys. zł.

58,5 tys. zł  kosztuje spot przy programie "Ninja Warrior Polska" (emisja we wtorki wieczorem). 2 tys. zł mniej (56,5 tys. zł) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym programie "Design dream. Pojedynek na wnętrza".

Wśród seriali Polsatu najwyższe stawki reklam ma serial "Przyjaciółki" (emisja w czwartki wieczorem). Za spot przy "Pierwszej miłości" reklamodawcy zapłacą 54,7 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością przy programie "Nasz nowy dom" zapłacą 53,1 tys. zł przy produkcji "Komisarz Mama"- 43,3 tys. zł, a przy "Twoja twarz brzmi znajomo" (emisja w piątki wieczorem) - 48,7 tys.zł.

41,7 tys. zł kosztuje reklama przy "Love Island. Wyspa Miłości", 40,1 tys. zł - przy produkcji "Kowalscy kontra Kowalscy" i 38,8 tys. zł - przy "Piękni i bezrobotni".

Najdroższy spot w paśmie filmowym "Mega Hit" kosztuje z kolei 47,6 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-polsat-wiosna-komisarz-mama-kowalscy-kontra-kowalscy-piekni-i-bezrobotni,7170380589734017a ##

Za spot przy "Wydarzeniach" marketerzy zapłacą 54,3 tys. zł w niedzielne wieczory i 54 tys. zł w dni robocze. Stawki dla bloku reklamowego przy wieczornej prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 44,8 tys. zł w niedziele i 33,8 tys. zł w dni powszednie.

Polsat Media jako ostatnie - po BR TVP i TVN Media - podało ceny reklam na marzec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą