Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.

"Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł odpowiedni czas na komunikację z użytkownikiem również tą drogą. Subskrybenci RSS są zainteresowani ściśle określonymi tematami, otrzymują informacje z wybranych przez siebie dziedzin, dlatego też reklama w kanałach RSS będzie doskonałym uzupełnieniem promocji za pomocą artykułów sponsorowanych bądź informacji zamieszczanych w newsletterach i e-mailingach" - mówi Katarzyna Rucińska - Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.

Aktualnie sieć Ad.net oferuje dotarcie za pomocą RSS do użytkowników zainteresowanych następującymi tematami:- gospodarka i finanse - subskrybenci bankier.pl, infor.pl,- usługi GSM - subskrybenci telefon.gsm.pl, nakarte.pl, smsbox.pl, telepolis.pl,- technologia i Internet - subskrybenci chip.pl, pdaclub.pl, palmtop.pl, dva.pl,- informacje - subskrybenci wirtualnemedia.pl, prnews.pl - motoryzacja - subskrybenci mojeauto.pl

"Reklama w RSS może mieć postać tekstu bądź tekstu z grafiką włączając Rich Media (dźwięk, animacja). To, w jakiej formie ujrzy reklamę użytkownik zależeć będzie od czytnika RSS, z jakiego korzysta. W przypadku czytników w większości przeglądarek internetowych reklama będzie kolejnym z nagłówków RSS kierującym na stronę z artykułem. Jeśli kanały RSS oglądamy przy pomocy odrębnych czytników, pojawi nam się również grafika. Różnorodność odbioru reklamy nie przeszkodzi w pomiarze jej skuteczności" - twierdzi Marcin Jabłoński - Specjalista ds. zakupu Ad.net.

Do 31.10.2005 reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net S.A. będzie dodatkiem gratis do artykułów sponsorowanych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji