W listopadzie zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,3 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 73,9 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 83,2 proc.
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29 mln, w tym 14,6 mln mężczyzn i 14,4 mln – kobiet.

Liderem całego rynku pozostaje AMS z liczbą 27,2 mln zł realnych użytkowników i 83,88 proc. zasięgu. Tuż za nią jest Bauer Media Outdoor Poland, a podium zamyka Jet Line.
AMS jest również liderem w kategorii nośników tradycyjnych - tutaj osiąga 69,33 proc. zasięgu i ma 22,5 mln realnych użytkowników. W ścisłej czołówce są: Bauer Media Outdoor Poland i Jet Line.,

Identycznie wygląda czołówka firm outdoorowych w segmencie nośników cyfrowych. Prym wiedzie AMS z 25,3 mln realnych użytkowników i 77,8 proc. zasięgu. Na dalszych miejscach podium są: Bauer Media Outdoor Poland i Jet Line.











