Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

W listopadzie reklama zewnętrzna osiągnęła 89,3 proc. zasięgu – wynika z zagregowanych danych Mediapanel. Z tradycyjnych nośników OOH korzystało 73,9 proc. badanych, natomiast z cyfrowych DOOH – 83,2 proc. Łącznie reklama zewnętrzna dotarła do 29 mln realnych użytkowników, niemal po równo wśród kobiet i mężczyzn.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS
Rynek OOH w listopadzie

W listopadzie zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,3 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 73,9 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 83,2 proc.

Zasięg reklamy OOH
Zasięg reklamy OOH © Licencjodawca

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29 mln, w tym 14,6 mln mężczyzn i 14,4 mln – kobiet.

Liderem całego rynku pozostaje AMS z liczbą 27,2 mln zł realnych użytkowników i 83,88 proc. zasięgu. Tuż za nią jest Bauer Media Outdoor Poland, a podium zamyka Jet Line.

Rynek nośników tradycyjnych
Rynek reklamy zewnętrznej © Licencjodawca

AMS jest również liderem w kategorii nośników tradycyjnych - tutaj osiąga 69,33 proc. zasięgu i ma 22,5 mln realnych użytkowników. W ścisłej czołówce są: Bauer Media Outdoor Poland i Jet Line.,

Rynek nośników tradycyjnych
Rynek nośników tradycyjnych © Licencjodawca

Identycznie wygląda czołówka firm outdoorowych w segmencie nośników cyfrowych. Prym wiedzie AMS z 25,3 mln realnych użytkowników i 77,8 proc. zasięgu. Na dalszych miejscach podium są: Bauer Media Outdoor Poland i Jet Line.

Rynek nośników cyfrowych
Rynek nośników cyfrowych © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej