Reklamy online rosną szybciej

Reklamy w prasie, mimo że przeważają nadal znacznie nad reklamami zamieszczanymi w internecie, notują wolniejszy wzrost.

pclab.pl
pclab.pl
Udostępnij artykuł:

Serwis TechWeb wspomina o wyliczeniach dotyczących amerykańskiego rynku reklamy prasowej. Okazało się, że wzrost w reklamie drukowanej w prasie wyniósł w trzecim kwartale tego roku w porównaniu do podobnego okresu z roku 2004 tylko 1,6 proc, podczas kiedy rynek reklamy w sieci urósł o 26,7 proc. Mimo tych wyników, przemawiających na rzecz reklamy online, stowarzyszenie Newspaper Association of America oceniło że na drukowane reklamy wydano w trzecim kwartale około 11,4 mld dolarów. W tym okresie reklamy online kosztowały niewielką część tej sumy, 518,9 mln dolarów.

Nie bez znaczenia w szybko rosnącym rynku reklamy internetowej jest zwiększające się zainteresowanie serwisami sieciowymi gazet jako jednymi z ważniejszych źródeł informacji. W ciągu roku, zgodnie z danymi analityków Nielsen/NetRatings, zainteresowanie takimi serwisami wzrosło o około 11 proc.

W sumie na reklamy drukowane oraz te kierowane do sieci wydano w pierwszych trzech kwartałach około 35,1 mld dolarów. To więcej o niemal 3 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

pclab.pl
Autor artykułu:
pclab.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji