Reklamy w gazetach kierują konsumentów do sieci

44 procent mieszkańców USA, którzy widzieli reklamę w prasie wciągu ostatniego miesiąca, szukało więcej informacji na tematpromowanego produktu lub usługi, a 67 procent osób z tej grupy wtym celu kierowało się do internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Badanie przeprowadzone przez firmę Clark, Martire &Bartolomeo na zlecenie Google, w którym udział wzięło 1003dorosłych respondentów korzystających z wyszukiwarek internetowychi jednocześnie czytających gazety codzienne, pokazało, że spośródosób, które szukają w sieci informacji na temat produktów, 47procent kieruje się bezpośrednio pod podany adres URL, 31 procentdo wyszukiwarki, a 22 procent na inną stronę - informuje serwisMarketing Charts.

Spośród badanych, którzy kierowali się do wyszukiwarek,największa grupa - 69 procent - korzystała z Google, 19 procent zYahoo, a pozostałe 12 procent z innego tego typu serwisu.

42 procent badanych przyznało, że w ciągu ostatnich 30 dnikupiło co najmniej jeden produkt, którego reklamę widzieli wgazecie. 83 procent z tej grupy dokonało takiego zakupu wtradycyjnym sklepie lub u dilera, 38 procent przez internet, 16procent poprzez pocztę, a 8 procent przez telefon.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska