Reklamy w Messengerze - czy czeka nas rewolucja?

Obecnie użytkownicy Messengera mogą swobodnie komunikować się ze swoim znajomymi nie martwiąc się o reklamy na ekranach swoich smartfonów i tabletów. Możliwe jednak, że to się wkrótce zmieni.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod koniec stycznia Facebook zaczął testy dla użytkowników aplikacji w Tajlandii i Australii. Testy te umożliwiają firmom dodawanie reklam na stronie głównej Messengera. Ich funkcjonalność jest podobna do fanpage’ów marek – klikając w nie będziemy mogli dowiedzieć się więcej o interesującej nas marce czy zarezerwować usługę.

- Potencjał Messengera w kontaktach firm z klientami jest bardzo obiecujący. Nowe możliwości aplikacji mogą przyczynić się do budowania świadomości marki i zmniejszenia dystansu na linii marka  - konsument - komentuje Anna Dziedzic, Managing Director 365 agencja. Aby jednoznacznie ocenić to rozwiązanie musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać aż będą dostępne informacje na temat finalnego kształtu tego rozwiązania - dodaje. 

Niestety pomysł nie spotkał się z entuzjazmem ze strony samych użytkowników. Podstawowym zarzutem jest przede wszystkim rozmiar reklam – obecnie są po prostu za duże. Zamiast zachęcać użytkowników do kontaktowania się z markami, wzbudzają niechęć. Użytkownicy niepokoją się również, że firmy będą mogły „zaśmiecać” im skrzynkę prywatnymi wiadomościami.

Należy pamiętać, że testy reklam w Messengerze dopiero się rozpoczęły i prawdopodobnie jeszcze wiele się zmieni zanim zagoszczą na stałe w aplikacji.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji