Reklamy w TVN droższe o 13 proc. Najwięcej za „Fakty”

W cenniku reklamowym TVN na grudzień spoty są średnio o 12,75 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama przed lub po „Faktach” kosztuje obecnie 66,3 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, 65,9 tys. zł przy emisji w sobotę, a 72,3 tys. zł przy emisji w niedzielę (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Przed rokiem ceny reklam przy „Faktach” wynosiły od 56,7 do 61,4 tys. zł.

Spoty przed serwisem sportowym kosztują od 54,6 do 58,1 tys. zł, przed prognozą pogody - od 43,6 do 56,3 tys. zł, a przed programem „Uwaga” - od 36,2 do 49,3 tys. zł.

Za reklamę przy serialu „Na Wspólnej” trzeba obecnie zapłacić 51 tys. zł, czyli 9,4 tys. zł więcej niż przed rokiem. Natomiast spoty przy „W-11 wydziale śledczym” kosztują od 34,5 do 50,2 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej najdroższy kosztował 41,9 tys. zł.

Na reklamę przy filmie emitowanym w piątek po godz. 20 trzeba widać maksymalnie 43,6 tys. zł, czyli 2,1 tys. zł więcej niż rok wcześniej. Spot przy sobotnim filmie w o tej porze kosztuje najwyżej 28,8 tys. zł (1,3 tys. zł mniej niż przed rokiem), a przy niedzielnym filmie - 42,9 tys. zł (1,7 tys. zł. więcej niż rok temu).

Wśród pakietów GRP najdroższy jest ten skierowany do mężczyzn w wieku 16-39 lat, w którym punkt GRP kosztuje 9,14 tys. zł, a więc 520 zł więcej niż rok wcześniej. Natomiast za GRP w pakiecie dla wszystkich widzów w wieku 16-49 lat trzeba zapłacić 6,22 tys. zł, czyli tyle samo co przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa